Nápověda – nejčastější otázky

Nastavení

Jak přepnout ceny bez DPH / s DPH?

Ve všech kategoriích produktů a v košíku je vpravo nad produkty údaj, zda se zobrazují ceny bez DPH nebo s DPH. Kliknutím na něj se ceny přepnou v celém e‑shopu.

Aplikace nebo mobilní zobrazení: V kategorii se údaj o DPH zobrazí po kliknutí na Nástroje.

Zapomenuté heslo – jak obnovit heslo?

Pod přihlašovacím formulářem zvolte volbu Zapomenuté heslo. Vyplňte ID číslo (odběratelské číslo je uvedeno např. v hlavičce faktury "Č. zák.") a e‑mail uživatele e‑shopu. Odešlete údaje a dál postupujte podle pokynů.

Pokud se uvedená adresa shoduje, přijde na ni obratem e‑mail s ověřovacím linkem a číselným kódem. Kliknutím na link se e‑mailová adresa ověří a otevře formulář, kam vyplníte čtyřmístný kód a nové heslo. Po jeho uložení se můžete přihlásit.

Jak změnit kontaktní údaje?

E-maily uživatele e-shopu lze změnit po přihlášení na stránce Můj účet. (Odkaz na stránku je také v záhlaví přes ID uživatele a v zápatí.)

Kontakty odběratele může změnit obchodní zástupce a zákaznické centrum.

Zákazník a uživatel

Jak se stát zákazníkem Tekoo?

Pod políčky pro přihlášení zvolte volbu Registrace.

Po vyplnění formuláře Vám přijde potvrzující e‑mail. Následně Vás kontaktuje obchodní zástupce, aby ověřil údaje pro spolehlivý závoz zboží a proces registrace dokončil.

Jak se zaregistrovat do e‑shopu?

Pod políčky pro přihlášení zvolte volbu Registrace.

Po vyplnění formuláře Vám přijde potvrzující e‑mail a nejpozději následující pracovní den uživatelské údaje.

Musím mít pro registraci IČO?

Ano. Zboží prodáváme pouze podnikatelským subjektům, zpravidla do gastronomických provozů a maloobchodních prodejen.

Dodáváte zboží i do domácností?

Ne. Soukromým osobám zboží nedodáváme. Koncoví zákazníci mohou nakoupit v podnikové prodejně v Uherském Brodě.

Rozvoz zboží

Do jakých oblastí zavážíte zboží?

Zboží dovezeme kamkoliv po celé České republice přímo k provozovně. K většině zákazníků jezdíme každý všední den, v největších městech až dvakrát denně šest dní v týdnu.

Jaká je minimální hodnota objednávky pro dopravu zdarma?

Aktuální cenový limit objednávky pro dopravné zdarma naleznete po přihlášení na stránce Můj účet. (Odkaz na stránku je také v záhlaví přes ID uživatele a v zápatí.)

Kolik stojí dopravné?

Aktuální cenu dopravy naleznete po přihlášení na stránce Můj účet. (Odkaz na stránku je také v záhlaví přes ID uživatele a v zápatí.)

Objednávka a historie objednávek

Jak nakoupit na zjednodušený daňový doklad?

Volba Vystavit zjednodušený daňový doklad je v Košíku. Volbu nelze zvolit zároveň se sloučením objednávek na stejný den závozu.

Kde najdu již vytvořenou objednávku?

Na stránce Historie. (Odkaz na stránku se nachází v menu, v části Produkty.)

Jak mohu upravit odeslanou objednávku?

Na stránce Historie otevřete Detail objednávky. V patičce zvolte Upravit. Objednávka bude zrušena a produkty se přidají do Košíku, kde lze upravit jejich množství, objednat na jiný den dodání atp. Potom je nutné objednávku standardně dokončit.

Objednávku lze změnit (zrušit), dokud je ve stavu Vytvořeno.

Jak mohu zrušit objednávku?

Na stránce Historie otevřete Detail objednávky. V patičce zvolte Zrušit objednávku.

Objednávku lze zrušit, dokud je ve stavu Vytvořeno.

Jaké e-doklady vystavujete?

Dodací listy a faktury v PDF, ISDOC nebo BidXML zasíláme e‑mailem ihned po jejich vystavení. Elektronické doklady žádejte u svého obchodního zástupce nebo zákaznické centrum.

Dodací listy a faktury v TXT, CSV nebo EDI si můžete stáhnout z e‑shopu po expedici objednávky. Na stránce Historie otevřete Detail objednávky. V části Faktury nebo Dodací listy jsou odkazy na export dokladů.

Klasické PDF má jen informativní charakter. Ostatní formáty můžete importovat do skladového a účetního systému. Formát ISDOC je dostupný pouze pro faktury, podobný formát BidXML pro faktury i dodací listy.

Proč jsou PDF faktury nečitelné?

Společnost Apple zařadila použitý font písma mezi placené. Optimální řešení je stáhnout si přes App Store jakýkoliv PDF Reader, např. Adobe Acrobat Reader, a používat ho k otevírání souborů.

Máte-li jiný problém s čitelností dokladů, kontaktujte podporu e-shopu.

Kde najdu QR kód pro platbu?

Na stránce Historie otevřete Detail objednávky. V části Faktury jsou v posledním sloupci QR kódy pro placení.

QR kód je k dispozici u objednávek ve stavu Expedováno.